1/4 - DIP DYE

Allltssåå vad jag bara vill blir blond igen och skaffa detta. HUR SNYGGT ÄR DET INTE DÅ?! Så nu ska jag satsa på att bli blond och sedan köra en dip dye ljus rosa i håret. Mumma! Kan dock ta ett tag att få mitt mörkbruna hår till blond, men det får ta den tid det tar. Och troligtvis kommer denna trend va "ute" när jag är blond igen, men det skiter jag i. För det är så jävla himla snyggt. GAAH.
Fastnade för övrigt på en film, så jag har inte duschat. Men ska duscha snart och sedan ska jag invänta matchen. Cissi skrev att hon började bli nervös nu och jag svarade "men det är ju bara en SM Final, inget att oroa sig för!!" hahaha lungande kompiis! Efter matchen ska jag gå promenad med Lottaas. Och ikväll är det BB final söndag. Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0