16/4 - Chillar med liveeet

Snön har smällt, solen har skinit, det har varit flera plus grader och jag bara älskar livet. Idag var det första dagen i skolan efter påsklovet, ändå rätt skön dag måste jag erkänna! Efter skolan tog jag bussen hem, kokade två ägg och sedan klädde på mig och gick ut och sprang lite i det fina vädret. Efter en ca. 40-50 min träffar jag på Sofie och Lotta, så tog en promenad tillsammans med dom. Otroligt skönt!
Dessutom när jag kommit hem efter två timmar med springa och gå så hade mamma lagat min favvorätt! Lax potatis och sås.. MMMM. Efter maten drog jag och mammsen och solade lite (NU ÄR JAG FETT BRUN WOHO) och nu sitter jag och kollar fotboll. Djurgårn - Malmö.
- Sometimes when you give up on people it's not because you don't care anymore, it's because you relize that they dont -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0