17/4 - Våga satsa, för att vinna.

Har många gånger frågat mig själv om det verkligen är det här jag ska hålla på med, om det är värt det och om jag tycker det är så kul som jag borde. Mina svar fick jag ikväll, det är dethär jag ska hålla på med, det är värt och jag tycker det är så underbart kul. Känner verkligen bara glädje nu, bara bara glädje.
Självklart tvekar man ibland,orkar inte träna eller har absolut ingen lust alls att träna. Men när man väl är där, så glömmer man allt annat, detta är mitt sätt att glömma det runt omkring, jag är bara där och mitt enda mål är att rädda den vita. Jag älskar det här, jag älskar att svettas,få ont i fingrar, vara lagkamrat, lukten av min hjälm, dra på mig mina knäskydd, träna tillsammans med mina fina lagkamrater. Jag älskar detta, det är så värt all tid det tar av min övriga fritid. Så jävla värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0