18/4 - when you come back, I'll give you my middle finger.

Jag är trött på att vara den alla tror att dom kan köra med. Den som alltid finns här som jävla bomerang, hur långt du än kastar mig kommer jag alltid tillbaka. Jag är trött på att vara någon jag inte är. Jag är trött på att vara ledsen konstant och känna att när jag ler är det bara fejk. Det är slut på det, för du är inte värd mina tårar, inte längre.
Har sagt så många gånger att jag ska gå vidare,komma över det, glömma och leva livet. Men det är lättare sagt än gjort. Men nu är jag redo, redo att gå vidare, komma över, glömma och leva livet. Nu är det min tur.
Nu ska jag bara koncentera mig på mig själv, slutspurten i skolan, innebandyn och mina fina vänner. Det är allt som betyder något just nu. Ingen ska komma och förstöra detta för mig igen, igen. Jag är värd så mycket mer än att känna mig såhär otillräcklig och äcklig. Ingen, inte ens du, är värd mina tårar. All in, nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0