19/4 -

Nytagen bild på mig, från typ... nyss? jaja, här sitter jag iallafall, nöjd efter dagens NP. Gick över förväntan (bara för att jag skriver att det gick så bra nu så kommer jag få ig. PEPPAR PEPPAR). Nej men dagen har varit bra, slutade skoldagen med att klippa sönder gamla t-shirtar, vart skit nöjd och sen gick de åt helvete. fucking shit.
Nu sitter jag här och typ väntar på att klockan ska bli sex så jag dra på träning! LYCKA.
NU SKA JAG GÖRA MIG EN ÄGGMACKA! utan att steka äggen! Appråpå det, jag bakade igår och enligt pappa vart det den godaste kladdiskakan jag gjort, och den var misslyckad från börjar till slut, DET LÖNAR SIG ATT VA KLANTIG.
Sen vill jag bara säga att det är två saker här på jorden jag älskar liiite mer än det andra, det ena är min bästa vän amelia (LOVELOVELOVE) och den andra är min IPHOOONE. Hörs Senare /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0