20/4 - Nu har jag äntligen bytt kapitel

Här sitter jag en fredag och dööör, varför vet jag inte riktigt. Men har inget bättre för mig just ikväll.
Skolan idag var bra, rätt chill slut på veckan. Hade ynka en lektion och en skyhelvets lång lunchrast. Kom ändå hem vid halv 3 och sedan dess har jag handlat med mamma,ätit och legat i sängen. Drog en timmes långt samtal med Karin också, VÄRT. JÄVLIGT VÄRT.
Imorgon kommer Cecilia hit och vi ska ha såååå kuuul i lilla Gnesta.. Vad finns att göra? Inte ett piss. Hoppas det är fin väder, då kan vi steka vid stranden, typ. Nu ska jag dunka min otroligt braiga musik vidare i öronen. Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0