22/4 -

hihihihi sitter just nu i mitt nya rum, min pappa är så himla bra. Nytt rum (mycket mindre än mitt gamla, SKÖNT), ny målat, ny tappeterat, nytt golv, ny målat tak osv. Nu väntas bara att skaffa hyllor och ny tvbänk. JAG ÄR SÅ NÖJD.
Igår kväll drog jag och hanna till mossen och lira lite boll med mina grabbar. Vi spelade ju inte jätte mycket, men det är ju tanken som räknas så att säga. Sedan gick jag och hanna hem och skulle kolla å film då hanna somna så jag smög mig hemåt vid halv ett tiden.
Denna dag har mest gått åt att kolla på TVn och vänta på att pappa skulle bli klar så jag kunde bära in mina grejer i rummet. ihihihi. Bilder kommer i näst inlägg PGA att jag tar då kort med mobilen isstället. hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0