23/4 - åkte hem med ett silver

Ja som jag berättade igår så rullade skolbussen till strängnäs 08:30 imorse. Första matchen lirade vi mot Lillhaga då vi spelade lika, 1-1. Sedan möter vi Friskolan (strängnäs?) och vinner med 12-1. Sen i sjävla finalen så var det mellan oss och Lillhaga igen. Då vi förlorade på straffar,  surt men ett Skol DM silver och även tårta på torsdag känns ju ok ändå!
Kom hem halv fem ungefär, jag har hunnit duschat och ätit. Jag är helt slut i benen så idag blir det inge springa för min del. Kör extra hårt på onsdag istället! Och som jag också sa i förra inläget så älskar jag Ulrik, han får mig såååååå glad <333333333333333333. Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0