24/4 - en dag i stockholm

Nyss hem kommen från en hel dag i huvudstaden. Vi skulle till kozmonova (stavning?) men tunnelbanan som vi skulle ta ersättes av bussar istället då vi inte skulle hinna till själva bion så vi fick en hel dag i stockholm, soligt och bra! Dessutom fick vi åka hem en timme tidigare, sköna första dagar i skolan denna vecka och det förstätter ännu bättre, slutar halv två imorgon!
bilder från dagen kommer lite senare!
Just nu sitter jag bara och väntar på att Amelia ska komma hem från södertälje igen så hon kan komma hit och lämna min laddare som jag glömde i hennes väska så jag kan ladda min älskade mobil. Annars sitter jag och lyssnar på lite musik som får mig rätt glad, tack för det!
Ikväll väntas det träning med bästa steelers. längtar lite. Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0