30/4 - VALBOOOORG

Shiiiet ligger i min säng, mitt rum som är soligt om ni undrar varför jag har brillorna på mig, de är inte så att jag hr på mid dom vart och nät som helst för dom är en mycke stor del av mitt miv nej nej.
Igår åkte karin hem, sedan på kvällen va jag ute med massa trevligt fooolk ich kom hem vid tolv ungefär.. inte de bästa med sömn denhär helgen, karin och jag kom hem vid tre i lördags och tolv igår och ör redan vaken haha.. Love life.
Idag äre spektakel hos amellis, chilla lite och dra till vallarna, äta rhodos stär våran valborg för, JAG. AMELIA OCH GRAPPARNA. världens bästa människor.
NU SKA JAG TAGGA VIDARE HÖRD SENARE /JANNELEHERMANSSON.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0