3/4 - underbara tisdag

bilden ovanför är på mitt nya LÅNGA hår. Imorgon går det av, vill inte klippa det, vill ha kvar mitt långa friska hår.. Som dock inte är så friskt längre efter gårdagens alla kemikalier. Men bilden är iallafall en visning på min nya hårfärg. DOCK är inte bilden så rättvis då jag önskade att jag hade sådant hår, men tyvärr är mitt mer orange/gult.. syns fruktansvärt mycket i solen. Men en posetiv sak med håret är att vi har lagfest på fredag, med temat påsk, kan ju gå ALL IN på kyckling nu. SOOFT.
Har precis packat inför träning, och ååh vad jag längtar. Så underbart det ska bli. Älskade älskade björkestahallen. Min andra halva, tvillingsjäl.. Aa, något i den stilen. Snart brummar bilen till Nykvarn, och sa jag att det ska bli underbart?! Imorgon väntas ett fucking svenska prov (fml) och kolla på sörmlands träningsmatch. Och får inte glömma, tack för gästbloggningen cecilia. SCHYSST UTAV DIG.
Hörs Senare /JanneleHermansson.
Vi är inte dom två som i slutet får varandra. Håkan Hellström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0