8/4 - en sista kyss

Haha åh jag satt och kolla igenom mitt arkiv med bilder här på bloggen och hittade denna söta fjortis bild. Smutsig spegel, ful mössa osv. Men en sak jag älskar med bilden är mitt hååår. Mitt narturliga blonda långa hår, åh. Jaja, bjuder på den!
Som sagt så började inte denna dag speciellt bra heller, konstigt att man kan vakna med tårar i ögonen..? Men i sängen låg jag tills klockan slog över till 13:00 då jag bestämde mig för att gå upp. Dagen har inte bestått utav mycket, fotbollmatch där djurgården mötte sundsvall och vann. En tripp ner till solariumet med mamma och sedan har jag ätit en god middag. Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik, jag väntar mest på att klockan ska bli 21:00 så big brother kan börja. Nu ska jag sitta och dö lite till. Kul påsklov. Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0