9/4 - svar på kommentar!

Fick en kommentar om vart jag ska spela i för klubb/lag nästa år och varför just det!

I veckan skrev jag på för att spela yttligare en säsong med Nykvarn Steelers. Skönt att redan nu veta att dom är "nöjda" med min första säsong i klubben och vill ha mig kvar. Varför jag vill spela där och varför jag ska det är för att jag vet inte riktigt vart jag annars ska spela, vet inte vad jag skulle gjort om dom inte ville ha mig där längre. Men anledning till att jag spelar där (från min egen sida) är att jag trivs sjukt bra i detta lag, alla är underbara och känner mig verkligen hemma med dom. Jag trivs med tränarna,spelarna,klubben och självklart hallen. Så jag är nöjd med min övergång och att jag skrivit på för yttligare en säsong med Steelers. Världens bästa steelers.
Visar lite bilder från säsingen som gått. Första bilden är lagbilden,andra är från lagfesten i fredags,trejde från när vi tog guld i första cupen vi lirade tillsammans och fjärde och sista är ifrån en fyspass i oxvreten på mig och melindabinda.



Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: tack desamma söta du!

hur är det med dig? :)

2012-04-09 @ 22:12:11
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Kitiwara & Chong

Hoppas du har haft en bra dag!

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg http://twoasiians.blogg.se/2012/april/vinnarna-ny-omgang-1.html :D

Kram

2012-04-10 @ 19:24:17
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0