14/8 - en vecka kvar till skolstart

 
Gick upp skapligt tidigt idag, även fast jag va sådär skit trött. Men kommer aldrig komma upp klockan sju eller när jag måste gå upp när skolan startar. Om en vecka börjar de, mina tre år på gymnasiet. Jag är lite nervös, men de är nog mest för att allt har blivit fel så jag inte vet vilken jävla skola jag ska gå på. Nyköping (där jag helst vill gå men inte kan eftersom jag lirar innebandy i Nykvarn) har skickat ut tillfälligt busskort, när jag ska va där den 27/8 osv. Medans Igelsta/Östertälje inte skickat ut ett skit till mig, men skickat till några andra i min klass.. Ja måste nog ringa och kolla läget. Mest hoppas jag ju att jag få gå i Nyköping men då blir de körigt med innebandyn i Nykvarn.. 
 
Jag har inte bloggat på ett ganska bra tag nu, någon vecka eller så. Egentligen har de inte hänt så mycket i mitt liv. Jag har bara försökt umgåts så mycket som möjligt med Frida, då de är 2 (inte ens de) vecko kvar tills hon flyttar till Lund. Så mycket tid har spenderats på henne under den senare delen av mitt sommarlov. Men de är väl förståligt eller? 
 
Är förövrigt jävligt taggad på denna innebandy säsong. Som jag skrev i ett annat inlägg så kommer dehär nog bli ett segerår för Steelers Dam. Tråkigt att vi är så himla få på träningarna för att dom flesta fortfarande har "semester". Som igår då vi skulle ha fys men vart för få, så vi fick köra med junisarna på deras inomhusträning och sedan lite fysträning. Idag är de våran egen tur att ha inomhus träning och jag hoppas att vi blir skapligt många både idag och på torsdag, eftersom de vankas första träningsmatchen på lördag. Telge - Steelers. 
Nu är jag taggad som satan och de enda jag vill är att allt ska börja, starta igång. Så vi får köra! Så alla helger är upptagna med matcher, cuper. Dagarna i veckan är upptagna med antingen träning eller plugg. Sommaren är slut nu, nu inväntas innebandysäsongen. Let's Go Steelers. 
 
Shit.. vad jag bablat på nu. Tack för den som läser all denna tråkiga text. Nu ska jag försöka få ihop en liten frukost utav de lilla som finns i kylskåpet. Vi hörs när vi hörs. /JanneleHermansson.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-15 @ 08:44:59
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0