22/8 - trött som ett svin

 
De har gått tre dagar, tre jävla dagar utav tre jävla år. Jag är redan trött, helt slut, både i kropp och själ. Som sagt i Måndags började vi skolan, eftersom vi tar halv åtta tåget så går jag upp sex. Idag skulle vi vara i Östertäljehallen vid åtta för att köra fystester, så gick upp halv sex. Väl i hallen kommer de ingen lärare/tränare. Vid ungefär 9 kommer en och säger till att vi är på fel ställe allihoppa. Så vi gick bege oss tillbaka till skolan och gympasalen där. Klara med testerna där som va hopp,kondition,armar så skulle vi ta bussen till Södertälje IP för cooper. Trött som ett jävla svin kömpar man sig igenom det också, sedan lunch som jag förövrigt somna på. Sedan vidare på mattediagnos, där jag för övrigt är rätt stolt över mig själv, nog med att jag är ur kass på matte, men jag svarade nästan på allt. Hoppas bara på att de är rätt svar. Haha. 
Nu kom jag precis hem, ska käka något och sedan packa väskan. Ikväll väntas match, Tullinge - Steelers. 
På söndag kommer jag vara helt slut, de känner jag redan nu, veckan består utav;
Måndag - Fysträning
Tisdag - Inomhus träning
Onsdag - Fystester,Cooper, Match
Torsdag - 3tim vandring + fys i skolan, inomhusträning
Fredag - Skola, träffa Frida. 
Lördag - Träningsmatcher mot Uppsala & Täby. 
Söndag - Ledig. 
 
Jag klagar inte alls, men kommer vara helst slut. Och sedan upp för ny skolvecka då schemat börjar.... Nu ska jag käka något, ta och titt på TVn och ladda inför game. Go steelers Go! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0