24/8 - Fredag!

 
Sitter just nu och äter leverpastejmacka (som jag förövrigt har i munnen på bilden!!!) Inväntar att klockan ska bli i tid så jag kan gå till bussen. Denna fredags kväll spenderar jag tillsammans med min heeeeeelt underbara flickvän, för absolut sista gången innan oktober. Nu finns de inte fler luckor innan måndag/söndag när hon flyttar.. Sad but true. Dagen idag började med att de va strömlöst mellan Järna och Östertälje, där med två timmar försent till skolan. Väl i skolan va de massa jättesnygga tjejpoliser. Vi har snackat med dom hela dagen, och jag har dessutom haft poliskläder på mig, kände mig grymt cool. Nu ska jag sluta babla. Förövrigt har jag träningsvärk och vi förlorade med 4-2 i onsdags. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0