3/8 - varför är de så?

 
Oftast på någon fest jag är på är de oftast en kille som kommer fram och små raggar. Då jag måste berätta & förklara för denhär killen att "men du, jag är gay." och efter att jag sagt den meningen så kan folk vilja ha samtal med mig i timmar om just detta. Ibland finns de människor som t.o.m försöker övertyga mig om att jag är straight eller att jag iallafall är bisexuell. FAST NEJ de är jag inte. Jag är gay, flata, lesbisk, homosexuell, tjejälskare! 
Senaste festen jag var på så va de en kille som sa "men nej du är inte gay, du har väl aldrig haft en flickvän? och du ser inte jätte gay ut." 
För de första; du har aldrig träffat mig i hela mitt/ditt liv, hur kan du veta att jag aldrig haft en brud? 
För de andra; måste man se ut som en "typical gay" för att få vara gay...? 
Tycker folk i samhället måste få mer kunskap om just detta, de är folk som har sååå lite koll. Som kan säga till mig att jag är ball & värsta förebilden för att jag är gay och kan stå för de? VARFÖR ska jag inte kunna stå för de? De är normalt och de är människor som dom (som säger så), som får "oss gay's" att verka "onormala" eller "ur normen". Jag är precis som vilken annan tjej som helst, förutom att jag gillar tjejer. & nej jag tänder inte på mina bästa kompisar för att jag är gay.

Kommentarer
Postat av: Anonym

go jannele!
i agree, tummen upp!!!

2012-08-05 @ 23:03:16
Postat av: Anonym

// frida ahlerup

2012-08-05 @ 23:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0