12/2 - Nu börjas det igen!

Nu är jag igång igen! jag haft suget till att blogga väääldigt länge nu och nu har äntligen jag fått en helt OK design. Så nu är det bara att börja igen! DESSUTOM har jag tagit bort alla gamla inlägg (eftersom det är en gammal gammal blogg dehär). Då jag fick en många flaschbacks, haha.
Dessutom att Ulrika varit på mig att jag ska börja blogga igen, så nu när jag äntligen börjar igen så är bilden tillängad till henne. Den fick jag när hon stod på flaket (då hon tog studenten), full som fan va hon, kastade hon den till mig. bästa du.
Jag sitter här och lyssnar på Veronica Maggio, alla dessa sköna låtar från albumet " Satan I Gatan", bästa Maggio. För övrigt hade jag och Josefin ett halv år senast jag bloggade, nu har vi ett år. Oj så tiden går.. helt sjukt ju.
Ja, detta tråkiga inlägg var mitt första, hoppas ni väntar spänt på nästa. /JanneleHermansson.

Kommentarer
Postat av: Ulrikaaaa

Gissa vrf du fick den?! För du e bäst. som jag längtat efter din blogg älskling! puss pårej

2012-02-12 @ 19:30:08
URL: http://karlssonulrika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0