14/2 - Alla ♥-dag!

Hejsan & GLAD ALLA ♥-DAG! Min dag har spenderats på ett bajsbruk i Hölömörkö, Hoppas dock att eran varit bättre! Nej men dagen började med att stiga upp vid kvart i sex och inte alls ha orken för det, men jag tar mig upp och får springa till bussen, sedan kommer nästa problem. Trött som satan men ändå kan jag inte sova?! Vad är problemet? Jo, en skrikande liten 13:åring sitter och pratar högt som in i helvete.
Ja, sen spenderades iallafall resten utav dagen på bajsbruket. Känner dock att gå i en spiraltrappa med hål i 55 meter ner i backen inte riktigt är min grej..
Slutet på den här dagen ska iallafall spenderas med bästa laget, så det får ett bra slut. Det är iallafall skönt. Nu ska jag försöka äta något, TACOPAJ, mumma. Hörs senare! /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0