18/2 - SÅ JÄVLA VIKTIG VINST!

Så jävla skön vinst, fyfan va vi är bra och nu är vi yttligare ett steg närmre!!! Alla var så jävla bra idag, speciellt Malin, som vi lånade in från flicklaget, går in bara dribblar alla och WOOOHHOO! Jag är så jävla lycklig att jag valde att spela med Nykvarn!
Känns som att det är ganska många som stör sig på att vi har en SPELANDE TRÄNARE i vårt lag, att folk tror att hon inte litar på sina egna spelare? Hon är ju liksom spelare från grunden, tills denna säsong då hon är både spelare och tränare..? haha, pinsamt ju.
Nej jag är stolt Nykvarnare och det kommer jag vara hela denna vecka och förhoppningsvis nästa vecka också, då vi får hoppas att vi vinner på hemma plan mot Trosa. /Jannele Glad fast irreterade på människor Hermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0