21/2 - Hemma hos Josefin

Sitter just nu hemma hos Josefin helt forever alone, eftersom josefin åkte vid sju i morse och jobbade.
Så här sitter jag och bara dör. Kollade nyss buss men går ingen förens 13:10, så kommer ju få sitta här ett ganska långt tag.
Igår följde jag med Josefin på hennes träning, som slutade 21:20 (?!!!!!!!!!!!) och jag kan ju också upplysa er om att vi var där vid tjugo i sju. Men då hade jag lite tid att umgås med hennes mormor, haha.
Idag har jag själv träning, wohoo. Den slutar lite tidigare, 19:45. Tidig träning idag, skööönt.
För övrigt så är bilden rätt gammal på Jossan, men tyckte den va himla söt :) Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0