23/2 - Längtar tills sommarn!

Har precis beställt massa nya sommar kläder, som verkligen får en att längta nu alltså! Men läste i tidningen att våren kommer redan på fredag, HUR NICE?! Och solen har skint många dagar nu, så all snö är påväg bort. Så himla skönt. SNART SOMMARLOV.
Annars då, igår hade jag verkligen ingen lust att blogga, satt här och skulle skriva men kom snabbt på att jag inte hade något att skriva om, så jag sket i det. Men igår kväll åkte vi allafall hem till mormor och fira henne på hennes 67 årsdag!
Ikväll är det en efterlängtad innebandy träning, hoppas det kommer fler idag och att alla skador är borta och alla blivit friska. I helgen ska vi fan visa att det inte var någon engångs händelse och att vi kan spela bättre än vad vi gjorde i helgen!! SEGERN ÄR VÅR! Wooho. Sen vill jag bara tillägga att, jag är nöjd med mitt lag, så säg inget annat. Over and out /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0