Det finaste en människa kan få


Eftersom det är den 14 februari, kärlekes dag, så ska jag vara lite extra romantisk och skriva ett inlägg till min underbaraste! Jag kan börja med att säga tack, tack för du började snacka, tack för du inte dömde mig, tack för att du lyssnade, tack för att du lyssnar,tack för att du älskar mig, tack för att jag får älska dig, tack för att du är du, tack för att du är min, tack för att du står ut med mig varje dag, tack för att du tror på oss, tack för att du är josefin dahlander, tack för att du är min alldeles egna flickvän.
Jag har bara dig att tacka för att vi är tillsammans, för att du är min & jag är din.
Jag är så himla lycklig med dig, detta år, har varit det bästa någonsin och jag hoppas att det fortsätter. Du har gjort mig till en starkare och självsäkrare människa, du har fått mig att inse att jag faktiskt är värd något, att jag är älskad och att du älskar mig oavsett vad jag gör för misstag.
Jag ångrar inte en sekund att jag träffade dig för första gången. Jag minns allt från den dagen, vad du hade på dig, första kyssen, det första du gnällde på, det första du sa, första natten tillsammans, första gången du tog min hand, ingeting är förglömt och inget kommer jag någonsin glömma.
För början trodde jag aldrig att vi var så lika som vi faktiskt är, det är nästan läskigt hur lika vi är.
Jag kan vara mig själv med dig, jag kan vara jag och jag hoppas du också kan vara dig själv, jag skäms aldrig över något när jag är i din närhet, för jag vet att du älskar mig i alla lägen och det är den bästa känslan av alla.
- Jag älskar dig Josefin, mest av allt på hela jorden. Jag kommer aldrig någonsin glömma dig mitt hjärta.
4 MARS 2011 ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

du är absolut världens bästa mitt hjärta <3

2012-02-14 @ 17:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0