1/7 - bara för att....

 
... jag sa att det började bli sommarväder så började de molna på och kom några droppar så jag va tvungen att gå in. BUUU på vädret. Nu kommer iallafall Hanna hem snart så då blir det att träffa henne. 
 
Haha, det bästa som finns är när fulla personer ringer en på nätterna. Inatt fick jag ett samtal då jag vart inbjuden att bada pool. Dock var klockan 6 på morgonen och jag kände att.. njaaa skippar nog det ja. Men väntade på mig de gjorde dom iallafall.. Haha! 
 
Nej nu torkar jag snart ut.. har så trååååkigt. 

Kommentarer
Postat av: Erika k.

Är du inte arg på Amanda för hon tog din flickvän ifrån dig? De skulle jag varit.

2012-07-01 @ 23:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0