1/7 - Första juli!

 
Juli är här och vädret börjar likna sommar, tjooooho! Jag sitter på altanen och lyssnar på JB. Jag väntar på att hanna ska komma hem så ska jag träffa henne en stund, sen ska jag hem till systra min och gosa. Vad mer dagen bjuds på vet jag inte än. Men en sak vet jag, jag längtar tills lördaag! Då kommer bästaulkan hem och jag ska umgås med henne, IGEN. Denna fina vän får man inte nog av, flytta bara hem så vi kan ha våra balkonghäng tills solen går upp igen.. Ja men hon kommer iallafall hem samma dag som jag kommer hem från Västerås. Då åker jag till henne så blir det tydligen grill och lite annat. Mys med min fina Ulrika! 
 
Alltså jag har alltid varit den största JB hataren någonsin. Inte för att han är han, eller hans låtar. Utan för att jag tycker alla brudar som är galna i honom är riktigt töntiga och överdrivna. Man blir ju galen på det och då måste man bara hata honom. Men nu sitter jag här själv och lyssnar på "baby". Haha.. Orkar inte med mig själv ibland. Jaja. Skål för Justin Bieber. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0