18/7 - Tillbaka igen!

 
Nu sitter jag här hemma i min egna säng, helt själv. Måste påpeka att jag tyckte min säng va rätt mjuk förut, tills nu när jag sovit i den skönaste sängen någonsin i typ en vecka. Det är hänt mycket sen jag verkligen bloggade, alldeles för mycket för att ens ta upp allt. Bilderna får väl tala för sig själva helt enkelt. Men mer än hälften av tiden har jag varit i Nyköping iallafall. 
 
SEN VILL JAG BARA NÄMNA; att när du kommenterar min blogg vill jag inte ha någon elak kommentar. Då ryker den direkt, speciellt när du är anonym. Att sitta och kritisera någon annans utseende genom en anonym kommentar är fegt. Knappt värt att ens nämnas. Men du som kommenterade detta (du lär veta vem du är), stick ifrån min blogg. Du är inte värd att ens få vistas här. Pinsamma människa. 
 
Hörs senare /JanneleHermansson.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kjell

Vilket gymnasium ska din kompis Amelia gå på!

2012-07-18 @ 21:38:33
Postat av: Din egna lilla stalker (a)

varför kritisera ditt utséende? snygg som du är.. :o

2012-07-19 @ 15:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0