19/7 - på altanen!

 
Gammal bild från våren, under min ginger tid. Sitter just nu på altanen och är dö trött. Vaknade först vid 7 och sedan vid 9 då jag gick upp. Inte alls vanligt för att vara jag.. Så trött det är man ju. Snorig och hostig på det gör saken och livet mycket bättre. (där med fuck you bilden, OCH för att jag är så cool). 
 
Idag/ikväll åker jag tillbaka till Nyköping, dock lär jag inte stanna sådär jätte länge denhär gången. Det får vi se helt enkelt. Högst söndag, då äre fest hos en kompis. Nu tänkte jag antingen duscha och göra mig iordning eller sitta här liiiiite till.. Det får vi se. 
 
FICK EN KOMMENTAR; Där Kjell undrade vilken skola Amelia (min kompis) ska gå på. Hoppas jag får nämna detta i min blogg, men det tror jag. Amelia ska gå Tessin i Nyköping. ALLTSÅ kommer vi inte gå på samma skola och inte ens i samma stad, vilket suger.. Ja så nu vet du "kjell", där ska Amelia gå. Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer
Postat av: Din egna lilla stalker (a)

varför gå upp kl 9? :o

2012-07-19 @ 15:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0