19/7 - svar på en fråga!

Jag fick en fråga på facebook vem det är som kommenterar min blogg i namnet "din egna lilla stalker" & varför den gör det. Jo det började samma år som jag startade denna blogg. Kanske 2 år sen? (har ju jaft uppehåll osv efter det). Från början var det bara någon anonym som kommenterade, varje inlägg. Inget dumt, utan bara kommenterade. Hade ingen aning om vem denna person var, men de va alltid samma person, vilket jag visste utav ip-adressen. Efter några månaders kommenterande fick jag ett meddelande på facebook och en vänförfrågan. 
 
En vänförfrågan av någon jag aldrig sett förut i hela mitt liv och då meddleande från samma person. Minns inte helt ärligt exakt vad det stod i meddelandet, men de va något i stil med "hej, de är jag som kommenterar din blogg hela tiden". Detta va alltså min nya läsare. Eftersom han kommenterade och alltid kollade min blogg tyckte nog både jag och han att han bör kallas stalker DOCK PÅ ETT BRA SÄTT. Så där med är han min stalker. 
 
Vi har inte snackat sådär jätte mycket nu senaste halv året, så skrev till han för någon vecka sen och frågade vad som hänt? varför jag inte får några upplyftande kommentarer längre.. haha. Och där med började han kommentera igen. Min alldeles egna lilla stalker, Rasmus Gustafsson. 

Kommentarer
Postat av: Din egna lilla stalker (a)

hah, åh. Fint skrivet.. :')

2012-07-19 @ 15:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0