3/7 - En härlig tisdag!

 
Hejsan Tjena Tjena. Nu är det verkligen bra väder, älskar livet på detta alltså. (peppar peppar på att de inte ska regna sen). Imorse ställde jag klockan för första gången på en månad, kändes som att jag skulle upp till skolan, vilket inte var fallet. Skulle träffa en kompis så fick ställa klocka redan på 9... dog. Efter att ha träffat henne åkte mamma och jag upp till Södertälje och köpte lite tapet och nu väntar på Hanna, som förövrigt ringde nyss och sa att hon va klar. (så nu är det mest hon som väntar på mig...). 
Imorgon åker jag till Västerås och kommer hem lördag. Så får vi se vad Sandra och hennes Västerås har att bjuda på, hmm.. kan bli mycket spännande. 
 
Fick också en kommentar; Är du inte arg på Amanda för hon tog din flickvän ifrån dig? De skulle jag varit.
 

svar;
Haha nej absolut inte! Såvitt jag vet, så var anledningen till att vi gjorde slut inte för att Josefin hittat någon ny utan för att hon inte hade känslor kvar. Så arg på Amanda är jag verkligen inte. Viktigaste för mig egentligen är ju att Josefin är glad och det verkar hon ju, så då får jag också vara glad! Och arg på någon jag aldrig träffat eller någonsin pratat med verkar.. korkat! 
 
Nu ska hanna och jag ner på Gnesta och käka glass glass glass, i stora lass lass lass. Längtar till lördag och Ullis. Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer
Postat av: Din egna lilla stalker (a)

Ville bara ge dig ett tecken på att jag lever :)
har lite o läsa ;)

2012-07-08 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0