10/6 - jag älskar denna känslan

Sjukt länge sen jag bloggade från datorn känner jag, men här sitter jag, vid min dator. KANSKE KAN KOMMA LITE FEL STAVNINGAR, men jag skyller på lösnaglarna!
Idag hade jag ju som sagt spinning, oh god. Blir glad om ens kommer upp ur sängen imorgon, låren lär ha tagit en del haha.. Varmt,blött och svettigt var det men också jävligt kul! Ser mycket fram emot nästa pass!
Livet är bra, ibland över tänker man bara så där jävligt som man inte borde. Sånt man gör liksom. Jaja, jag lever ju fortfarande så varför klaga? Nu ska jag klistra dit min nagel som lostnade och sedan hoppa i säng!
PS SÅG BB AMANDUS IDAG OMG OMG OMG. HAN TYP HANDLA PÅ ICA SHIIIIIT AS COOOOLT. fast nä lol joke. Eller lol Jocke som amelia skulle sagt. Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0