19/6 - tisdag!

Slutade med att jag och sandra låg och prata i telefon till 5- halv 6 imorse. Kändes inte jätte bra när jag hördenär min pappa och bror gick upp till jobbet i mose.. Då bestömde jag mig för att sova.. Gick inte alls.. Somma runt sju kanske oxh vaknadr vid halv två.

Just nu sitter jag på altanen och kälar frukoost i solenn, bästa med sommarlov! Ikväll äre träning, innomhus. Undrar hur länge sen de va jag hade mina innebandy kläder på.. Maj? Nästan exakt en månad haha..

- Du vill att vi ska vara vänner, ändå ringer du mitt i natten och är uppkäftig. Växa upp kanske? Die maddaaaafakkkaaaaa diiiiieeee. -

Hörs senare /JanneleHermansson.


Kommentarer
Postat av: Emma Gustavsson.

Hur kan du vara så stark? efter allt som har hänt?

Menar, du gick väl både miste om din bästavän och flickvän?



Ser sjukt mycket upp till dig,du är klart en förebild. Sköt om dig!

2012-06-19 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0