24/6 - Otroligt bra helg!

 
Helgen började super bra. Åkte hem till Amelia och var där tills lördag morgon. Sedan träffade jag Ullis som var hemma över helgen och som hade med sig två kompisar. Så där sov jag inatt. Mysigt och bra! ;)
 
DOCK; Igår var jag och Ullis ute och gick då vi mötte på en raggarbil som vi frågade om vi fick skjuss av. Han körde oss hem till Ulrika, men sedan glömde jag min mobil i hans bil. 
Det var en kille som heter Johan, född 1990, en blåraggarbil och bor i Nyköping.. Någon som har ens en liiiiten koll på vem han kan vara så hör gärna av er.. Skulle va toppen. 
 
Nu ska jag sörja vidare, försöka få tag på Hanna och sedan ska jag äta lite. Hörs senare /JanneleHermansson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0