24/6 - svar på kommentar

"hej! gillar din blogg skit mycket! jag undrar om du och Sandra är tillsammans och var hon kommer ifrån för stad och dem vart ska du gå i gymnasium? Vilket program? :) kram"
 
svar: Först och främst vill jag säga tack! nej Sandra och jag är inte tillsammans, absolut inte. Visst att vi snackar himla himla mycket, men bli ett par är något som ligger i framtiden om man säger så. Sandra bor ungefär i Västerås. Så det tar ungefär 2 timmar med tåg från mig till henne..
Jag ska gå Barn- och Fritid på Igelstaviken i Östertälje. :) KRAM!
 
- Ja, jag vet att man kan svara direkt nu för tiden men det gör jag inte om det inte är någon med blogg som kommenterat. Är det en anonym så tar jag det öppet! :) -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0