25/6 - det absolut bästa

nu såhär i efterhand märker man absolut vilka som är äkta vänner och vilka som inte är det. det har ungefär gått tre månader sen jag hade miljoner,biljoner av vänner. som skrev, smsade och till och med ringde mig. men när ni märkte att inget blir bättre, varken era ord eller min verklighet så la ni av. det är då, om äkta är kvar. jag har många vänner, det förnekar jag inte. men bara två absolut bästa vänner. mina hjältar. mina idoler och förebilder. jag älskar er något otroligt mycket att det nästan är läskigt att tänka tanken på att vara utan er.
med er båda har våra motgångar gjort att vi blivit mognare och starkare tillsammans. att vi har varit så pass osams som jag varit med er båda har gjort oss till dom vi är idag. jag är otroligt tacksam för att ni alltid ställer upp. för det gör ni verkligen. jag vet inte vad jag hade gjort utan er, vart jag hade varit eller sagt idag. ni är min andra halva och det kommer ni alltid vara min hjärtan. amelia & ulrika. hellre två riktiga än miljoner falska.

Kommentarer
Postat av: amelia

jag älskar dig mitt hjärta,du är för bra för att vara sann! <3

2012-06-25 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0