25/6 - Måndags chill

 
Här sitter jag, vaknade för tre timmar sen. Chillar med min piercing som är åt fel håll,försöker vara snygg men kommer snabbt på att det är bäst att hålla för ansiktet, så ni har att välja på. Se mitt ansikte eller inte så att säga. 
Känner mig inte jätte fräsh och skulle hemskt gärna vilja hoppa in i duschen, men som jag sagt förut kan jag inte när jag är ensam hemma. Så får göra't när någon filur kommer hem istället. 
 
Fan det är helt stört hur handikappad man känner sig utan sin jävla Iphone. Min andra halva är liksom borta.. Men har en skön känsla om att den är hemma snart igen, får hoppas iallafall. Vi får se. Annars kommer jag DÖ, bokstavligt DÖ. Nu ska jag ruttna ännu mer och hoppas på att någon jävel kommer hem snart. Hörs senare /JanneleHermansson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0