26/6 - MIN IPHONE

 
Åh jag är såhääääääär glad just nu. Imorgon kommer min älskling hem igen. När den kommer ska jag vara alldeles försiktig med den, som om det vore ny. Jag ska aldrig släppa den ur min syn, ta vara på den och ge den all kärlek den behöver. Mitt liv, min andra halva, min ögonsten och livskärlek!!! DU KOMMER HEEEEM. Mammas älskling. 
Överdriver inte en sekund, så jävla skönt att jag hittade honom och Iphonen låg kvar, så imorgon kommer jag vara fullbordad igen. Beroooende, javisst! 
 
Just nu sitter jag här och dricker te, lyssnar på maggio och längtar tills imorgon (överdriver inte alls). Nu ska jag drömma vidare om den, hoppas du mår bra älskling. Hörs senare /JanneleHermansson.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0