26/6 - Tisdag osv

 
Fick bli en gammal bild på mig och Amelia. 
Igår runt halv åtta kom Amelia till mig, sedan kom Tim & Leo. Vi hängde i G-town tills dom åkte hem. Sedaan gick Amelia och jag till statoil (standard nu för tiden) och köpte go saker och sen hem till mig för att hänga på chattroulette.. haha vårat liv asså.
 
Idag åkte amelia hem halv ett och sedan dess har jag jagat min telefon, ring polisen osv. Vi får se vart detta leder, om jag får tillbaka den eller får dras med en bajsmobil resten av mitt liv. ÅHÅ min iphone :(!! 
Ikväll är det innebandyträning som gäller, + lite zumba på de. Senaste jag dansade Zumba var i vintras med hanna och josefin, såg nog mycket roligt ut. Får se hur detta går, speciellt med laget haha.. Nu ska jag väl försöka överleva lite fler timmar/dagar utan mobil, vi får se hur det  går. HÅLLER TUMMARNA PÅ ATT MITT KORT KOMMER IMORGON IALLAFALL. SÅ JAG FÅR NÅGON MOBIL IALLAFALL. Hörs Senare/JanneleHermansson.

Kommentarer
Postat av: Martina Karlsson

Kan du inte berätta lite om dig själv? SKulle va super roligt att veta lite mer om dig!

2012-06-26 @ 23:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0