27/6 - svar på kommentar!

Martina ville att jag skulle berätta lite om själv. Vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt, är inte så intressant. 
 
Men.. Jannele Hermansson heter jag. Kallas Herman eller Kanel, bestäm själv. Jag är 16 år gammal och bor i den lilla byhålan Gnesta ca. en timme från stockholm. På fritiden går jag i skolan, som jag dock gått ut nu. Grundskolan iallafall. Nu till hösten börjar Gymnasiet, Igelstaviken i Östertälje där jag ska gå Barn- Och Fritid. 
Men på fritiden umgås jag med mina vänner, tränar och går i skolan. Tränar innebandy gör jag i Nykvarns IF DAM. Målvakt osv. Vad mer kan jag berätta? Singel, lever öppet homo. Tycker de låter töntgt att skriva just "öppet homo", men antar att det är så haha. Som sagt, är singel. Så är du tjej, älskar sport, soliga strandpromenader och korsord så hör av dig. Nej men inte alls så men aa. Fuck kärlek. Hatar spindlar och andra småkryp, BLÖ. Älskar tjejer som bryr sig och vågar vara känsliga och visar sina känslor. Hatar hår, har fobi för hår, de är de värsta jag vet. På helgerna festar jag mest eller är med min absolut bästa kompis. Sensaste typ halvåret har jag haft sjukt många hårfärger, som; blond,vinrött,knallrött,ginger,brun,nästansvart. aa typ dom. Jag är trött när jag skriver dethär. Jag har varit riktigt kär en gång. Jag har varit riktigt olyckligt kär en gång. Jag tycker skånska är den sexigaste dialekten, så snackar jag med en brud som kommer från skåne så blir hon gensat 100000 gånger sexigare tack vare dialekten. Jag bor brevid en bondgård. Ja det var lite om mig. Sa ju att jag inte var så intressant. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej tycker om din blogg!
Men är förvirrad, du och sandra? Är ni bara vänner? För ni verkade vara på g ett tag, men senaste inlägg så skrev du att ni ungefärligen bara var vänner och att det troligen inte kommer bli något? :)

2012-06-30 @ 00:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0