30/6 - Hanna Augustsson

 
Skrev i något tidigare inlägg om mina absolut bästa vänner. Anledningen till att jag inte nämnde denna tjej är för att jag inte tolkar henne inte som min bästavän. Klart att hon är som en bästavän, bara det att.. hon är mer som en syster. En jag känt sen jag var 5-6 år och som jag alltid har kunnat springa över till om det skulle vara panik då hon bor ca. 50 meter ifrån mig. När jag väl kommer dit så knackar/plingar jag inte ens på, har inte ens tanken på att göra det. Utan jag kliver bara rakt in, precis som i mitt egna hem. För har jag ett andra hem, så är de där. 
 
Hanna är en av dom få som faktiskt är ärlig om exakt allt, Hanna är en av dom få jag alltid har kul med oavsett om vi sitter och kollar på en kotte. När någon frågar hur många syskon jag har säger jag inte bara "en syster och en bror" utan jag säger "två systrar och en bror". Du har varit en sån stor del utav mitt liv i så många år, enda sen då jag faktiskt visste vem jag var och vad jag hette. Vi har alltid varit som syskon, jag har alltid varit som en extra dotter hos dig och du har alltid varit det hemma hos mig, och jag hoppas av hela mitt hjärta att det alltid kommer vara så. 
 
Nu på senaste tiden/året har vi inte kunnat träffas lika mycket som förut (vilket var varje dag). Då vi gick på olika skolor i olika städer, spelade i två olika lag och var tillsammans med olika personer, vore konstigt annars kanske haha. Men de finns inte ens tanke på att vi ens skulle vara nära på att "glida ifrån varandra". Det kommer aldrig hända, aldrig. Behöver jag hjälp och vill ha ett ärligt svar, då går jag till dig. Du vet exakt allt om mig. Bara dessa kvällar då jag smsar och frågar om vi ska ta en promenad för att jag har något att berätta. 
 
Du betyder något otroligt mycket för mig och det kommer du alltid göra. 9-10 har vi tillbringat tillsammans, inte alltid tillsammans vid sidan men vad jag än gör så vet jag ju att du är med mig. Att du alltid stöttar mig i vad jag ska göra, spelar ingen roll i vad de är. Alltid finns du där. Det var trottsallt du som kom springandes den 28 mars iår. Då hela mitt liv gick i tiotusen tals bitar, trotts att det va den dagen, trotts att allt "dedär" hade hänt, fick du mig att le igen. 
 
Du har de där som inte många har. Det spelar ingenroll hur många jag kommer bli kompis med, du föralltid vara min number one sister. Finns ingen anledning till att säga något annat. Jag älskar dig över hela mitt hjärta och jag vill att du ska veta att jag alltid kommer stå vid din sida i ALLT. Du är det finaste på jorden, syster. Hanna Augustsson. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud blev ju tårögd när jag läste detta!
Skulle kunna skriva en hel radda om dig också, men det behöver jag nog inte för det jag skulle skriva är detsamma som du skriver om mig. Du är alltid nummer ett, vad som än händer. Jag älskar dig så otroligt mycket med systeryster! <3

2012-07-01 @ 22:40:34
URL: http://augustssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0