30/6 - svar på kommentar!

 
 
HAHAHA ÄLSKAR BILDEN, ingen utav oss är beredd. Vi skulle filma, HAHAH.
 
Tack för ditt svar:) 
Kul att du ska till henne, men ta det lungt! Har sett hennes instagram och hon är väldigt snygg och hon ser ut som en player! 
Men om hon inte är det så tycker jag att hon är en bra tjej, vad tycker du om henne? Eller det kanske du inte vill skriva på bloggen, tack ändå och blogga mer, kramar:)
 
svar: Haha, frågan är bara då hur man ser ut som en player? Hmm.. Och ja, hon är snygg! Klart jag tycker om henne, som en vän. Kan inte tycka om henne mer än så då vi inte setts än, men kanske ändrar sig snabbt. Men skulle det inte göra de så har vi beslutat att vi alltid ska va vänner, så de känns skönt :)! Tack själv och jag bloggar så mycket jag kan. Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0