7/6 - I'm to cool for school

Just i detta nu sitter jag på toaletten och drar en såkallad "lyckobajs", som anna skulle sagt. Lyckan är till att jag kommer ta mig igenom fysen som väntar på mig ikväll, men det är bara köra så gott man kan, men uppvärmd för det, de är jag verkligen inte! Men kommer man någonsin va det liksom? Dessutom är det ju spinning på söndag också, oh god.

Idag gjorde vi ingenting i skolan så jag drog hem vid lunch (därmed "to cool for school"), jag har hunnit bakat två kladdkakor, funnit mina skor till brors student imorgon, cyklat, ätit pannpizza med hanna. Ja en hel del.

Sandra ringde nyss och berätta att hon va bajsnödig. SAMMANTRÄFFANDE. Vi avslutade samtalet med;
- lycka till och ha en skön stund!
- Tack bääbis, desamma!
Rätt bra info, nä. Men roooligt tyckte ni jappppp.

Efter träningen ska tydligen pappa och hag baxa little björkar (gangsters, fuck aina osv).
Bilden visar förövrogt hur taggad jag är tills ikvällll. Fullt ös medvetslööös. Hörs senare /JanneleHermansson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0