svar på kommentar!

Hur kan du vara så stark? efter allt som har hänt?
Menar, du gick väl både miste om din bästavän och flickvän?

Ser sjukt mycket upp till dig,du är klart en förebild. Sköt om dig!

svar: alltså jag vet inte hur jag ska kunna svara på denna frågan. Men kan väl säga så att man lärde sig hur man skulle hantera allt. Alltså, hur man skulle tänka,göra och säga. Det har ändå gått nu snart tre månader sen jag (precis som du säger) gick miste om min absolut bästavän och flickvän. Men tiden läker alla sår och om jag inte ska kunna gå vidare nu såhär tre månader efter, när ska jag då göra det?

Man fick lära sig att acceptera att det inte är hon och jag längre. Att det liksom var över där. Det har jag gjort nu, har dessutom insett att jag är värd att bli behandlad bättre. Därför är jag väl så pass stark efter allt som har hänt. Dessutom finns det andra som gör mig glad och tar hand om mig när jag behöver det!

Sen vill jag säga tack, tack så himla mycket. Desamma Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0