12/3 - love everything now.

Himla nice att våren äntligen är här. Idag satt jag och Amelia ute i solen i linne och t-shirt och inte alls frös. Sorry för att jag inte bloggat, varken orkat eller .. inte orkat helt enkelt. Riktigt skit dag igår, så kände inte för det. Blev tjocka sig med massa tröst godis efter matchen, buhu. :(.
Idag var det skolan, efter skolan drog jag till min syster och Gabriel. Vi har handlat, lekt i lekparken, fikat, läst saga, ätit mat och kollat på Bolibompa. Härlig start på veckan. Har även hunnit med att kirrat en SUPERDUPER SNYGG balklänning!!!!! SÅ JÄKLA NÖJD. happy.
Nu ska jag göra lite varm o'boy, krypa ner under en filt och invänta BB. RODNEY THE KING IS BACK! Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0