30/3 -

Annars finns det inte så mycket mer att säga. Dom flesta som läser min blogg har mig på facebook och det resulterar till att jag inte tänker ta något på bloggen. Finns inget att berätta. Det sista jag vill säga är att jag är sjukt glad över dom riktiga vännerna jag har,det laget jag spelar i och min familj! Tack tack tack!
Just nu ska jag nog ta tag och baka mig en kladdig kladdkaka som jag velat hela dagen. Min bror och jag är ensamma hemma då mamma och pappa är barnvakt hos min syster. Dessutom börjar premiären för "Let's Dance". Sedan vill jag skicka en tanke till Cecilia som sover på ett gammalt fängelse, som nu är ett vandrarhem, i Varberg. Sov gott! Nej nu ska jag göra min riktigt kladdiga kaka. Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0