6/3 -

älskade weheartit.com
Ny duschad efter träning som slutade för två timmar sen, sitter jag här och tankarna dödar mig. Träningen gick bra, ungefär som vanligt. Fyspass på Smart Hälsa innan riktiga träningen på torsdag. match mot lillån på fredag och telge på söndag. Helt ok enligt mig. Känner inte suget för att skriva så mycket om något just nu, finns anledningar, finns inte anledningar. Whatever. What doesn't kills me, makes me stronger. Såattsäga.
Jag vill sova, men ändå vill jag vara vaken tills big brother börjar och slutar. Jag vill dränka mig i tankar och minne, samtidigt som jag inte vill, ska eller kan bry mig. Finns inget att bry sig om längre, tyvärr.
If you love something, let it go. If it comes back, it's yours, if it doesn't,it never was. Hörs senare /JanneleHermansson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0