8/3 - En torsdag som denna

Gammal härlig bild från i somras! Kan börja detta inlägg med säga att i morse så gick jag upp KVART I SEX, för att ta bussen till bussterminalen halv sju och självklart (som alltid på denna buss) så kan man inte sova, för (precis som förra gången) så kommer det en kille efter ungefär en fjärde del utav vägen börjar skrika.
Slutade iallafall halv två idag, så kunde gå hem och sova lite innan dubbel träningarna. Började med ett styrkepass på S.M.A.R.T Hälsa tillsammans med laget, måste säga att sportchefen och frida vad bäst. Sedan jogg tillsammans till hallen för en träning. Helt ok träning, förutom huvudvärken.. Nu sitter jag och fördröjer tiden så att BB ska börja. Därför skriver jag detta sjukt onödiga inlägg.
Imorgon väntar prov och match mot lillån, tagga. Nu börjar BB. Hörs Senare /JanneleHermansson.
- Åkte förbi huset där vi sprang i somras och räknade rum, hur mycket kom vi upp till?17?. Vart jag än är, så kommer hundratals minnen fram. Jag är rädd för att aldrig få höra dig säga "jagälskardig" igen. Men det är jag som ställt till de, det vet jag. Men om du läser detta så vill jag att du ska veta att jag saknar dig -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0