10/5 - allt mellan himmel och jord

Ligger just nu i min säng, prövade nyss min balklänning och jag är kär, på riktigt. Perfekt är den, ska bara skaffa mig solbränna och blont hår, sen är allt perfekt!

Dagen idag har varit bra, hatar bara att vara i skolan när amellis är sjuk, smällar man får ta. Orkar inte snacka så mycket om den, inget speciellt eller något. Som jag sa ligger jag i sängen och vill ha mat NU. Längtar till min kladdkaka.
- måste säga att, shiit vad jag äter kladdkaka, speciellt den senaste månaden, tröst äta istället för att gråta? ABSOLUT. Men det gör inget för jag tränar ju så de liksom försvinner juuu. -

Ikväll är det "new girl", längtar. Lätt bästa programmet. Hähähhä. Nu ska jag chilla vidare, hörs senare /JanneleHermansson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0