10/5 - svar på kommentar!

"Är du på g med någon? Vem är hon karin?"

Nej de är jag inte. Anser inte att de är behövligt just nu då jag precis va i ett rätt långt förhållande, de är nu jag vill leva livet och bara vara, utan gränser med mina bästa vänner.
Men det är klart man vill gosa ibland, men då har jag ju trottsallt min amellis.

Jo, vem är karin då?
Karin är karin, karin är en kompis som är rätt så bra. Tror hon får rätt mycket frågor som denna t.ex "vem är jannele?" , vi är bara vänner och det glädjer mig, riktig pärla dedäär. Japp hoppas du blr glad utav svaret. Hörs senare /JanneleHermansson.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag älskar din blogg, så mycket inspo får man av dig. men jag har en fråga, eller ett par.



Jag är jätte kär i en person, som inte alls är kär i mig. Hur gör man för att gå vidare?

Hur känns det att josefin har typ ny tjej? har du kommit över henne?



Hoppas allt är bra annars, pussss.

2012-05-11 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0