11/5 - Grym är du!

Detta inlägg vill jag tillänga till min kära vän, min kära underbara vän, benjamin.
Att känna dig och kalla dig för min vän, det är något jag gör med stor stolthet. Du är en sån underbar person, helt awesome. Jag är så sjukt stolt över dig och att du verkligen står upp för dig själv oavsett vad. Du är en fin männsika, en som inte är värd någon skit.
En liten kort förklaring. Benjamin är transperson. Själv kan jag inte så mycket om det ämnet osv, bara att man känner att man är född i "fel kropp". Alltså, är benjamin född i en tjej kropp, döpt i namnet i rebecca och alltid blivit tilltalad som "hon". Vilket han också gjorde när jag började lära känna honom. Kan säga att det är sjukt svårt att gå från "hon" och "Beccy" till "han" och "Benjamin". Men att träna på det, det gör jag med stor glädje.
Japp, ville bara berätta för dig kära vän att jag tycker sjukt bra om dig. Och det suger att jag aldrig fått känna din näret ännu, men i sommar får jag det, och längtar så att jag spricker!! Vill ha pride nuuuu.

Ja med detta inlägg till er alla andra, ville jag bara berätta om hur jävla stolt jag är att få vara en del utav hans liv och hans resa igenom detta! Hur stolt jag är över dig och hur mycket stöd du har av mig här i Gnesta, även om du bor nere i bajs skåne.. :( Du är en riktigt vän, en jag vet att jag alltid kan prata med om något är fel. JAG ÄLSKAR DIG, det gör jag verkligen. Finaste vännen.
Han har en blogg också och för att komma till den så tryck HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR. Puss på dig älskade.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0