11/5 - svar på kommentar

"hej! jag älskar din blogg, så mycket inspo får man av dig. men jag har en fråga, eller ett par.

Jag är jätte kär i en person, som inte alls är kär i mig. Hur gör man för att gå vidare?
Hur känns det att josefin har typ ny tjej? har du kommit över henne?

Hoppas allt är bra annars, pussss."

: Åh först måste ja börja med att säga tack så himla mycket!
Tror nyckeln är att bara sluta tänka och leva, göra annat och HA SÅ JÄVLA KUL. Kul ska man ha, skita i den personen och bara leva som sagt, det är mitt råd. Lite så jag jobbar. försöker iallafall.

Alltså, det där är svårt att svara på. Men med tanke på att jag fortfarande är kär i henne (där har du svaret till din andra fråga) så är det väl jobbigt, helt ärligt sjukt jobbigt. Men också för att jag vill henne allt det bra i livet så är jag väl någonstans glad för hennes skull, är hon lycklig utan mig och med sin nya så är det väl bara nicka och vara glad för hennes skull liksom.

Och nej, det har jag absolut inte gjort. Svårt att göra det på en månad, snart två. När jag va/är så sjukt kär i henne, vore bara patetiskt om jag hade kommit över henne, då det hade verkat som att de vi hade inte var någonting värt liksom.
Men jag ska ärligt säga att känslorna försvinner mer och mer, vilket är skönt. Orkar inte tänka så mycket, vill bara vara här & nu. Hoppas du blir glad över svaret. pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0